Regulamin

§1. Postanowienia ogólne

1. Przed złożeniem zamówienia zapoznaj się z treścią regulaminu.
2. Złożenie i opłacenie zamówienia będzie oznaczało akceptację regulaminu.
3. KamiArt HANDMADE JEWELRY działa na zasadach działalności nierejestrowanej, zgodnie z Art. 5 Rozdział 1 Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawa Przedsiębiorców.
4. Właścicielem KamiArt HANDMADE JEWELRY jest Kamila Stachera.
5. Działalność obejmuje sprzedaż wysyłkową – ręcznie wykonanej biżuterii z mas polimerowych, kamieni naturalnych, syntetycznych, półfabrykatów ze stali szlachetnej, mosiądzu i miedzi. KamiArt HANDMADE JEWELRY udostępnia oferowane przez siebie produkty za pośrednictwem strony https://kamiart.pl
6. Dowodem transakcji dla Klienta jest jego przelew na rachunek bankowy KamiArt HANDMADE JEWELRY. Na żądanie KamiArt HANDMADE JEWELRY wystawi fakturę (KamiArt HANDMADE JEWELRY korzysta z podmiotowego zwolnienia z VAT).
7. Opłacenie zamówienia przez Klienta będzie traktowane jako dorozumiana akceptacja niniejszego Regulaminu.
8. KamiArt HANDMADE JEWELRY zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności ze względu na zmiany w przepisach prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację
postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy Regulamin wchodzi w życie w momencie publikacji w BIO na profilu Sprzedawcy na Instagramie oraz stronie https://kamiart.pl. Na końcu niniejszego dokumentu znajduje się data ostatniej aktualizacji Regulaminu.

§2a. Produkty – biżuteria

1. KamiArt HANDMADE JEWELRY zajmuje się tworzeniem ręcznie wykonanej biżuterii z użyciem
mas polimerowych, naturalnych kamieni, syntetycznych, półfabrykatów ze stali szlachetnej, mosiądzu i miedzi.
2. Produkty wykonane przez KamiArt HANDMADE JEWELRY będące biżuterią są nowe i wolne od wad.
3. W ofercie KamiArt HANDMADE JEWELRY znajdują się produkty:
– unikatowe, wykonane w pojedynczych egzemplarzach,
– wykonane na specjalne życzenie klienta wg. indywidualnych preferencji.
4. Ewentualne różnice pomiędzy zdjęciami umieszczonymi na profilach i stronie www, a rzeczywistym produktem mogą wynikać z indywidualnych ustawień monitora lub ekranu.

§2b. Produkty – zaproszenia ślubne, winietki na stoły weselne, wkładki do zaproszeń

1. KamiArt HANDMADE JEWELRY zajmuje się również wykonywaniem zaproszeń i zawiadomienń ślubnych, a także winietek na stoły weselne oraz wkładek do zaproszeń.
2. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej https://www.kamiart.pl
3. Średni czas realizacji zamówienia (od ostatecznej akceptacji do wysłania towaru do Kupującego wynosi: od 5 do 10 dni roboczych (szczegóły w “Procedurze zakupu” znajdującej się w opisie każdej kolekcji).
4. Projekty zaproszeń i zawiadomień wykonujemy do zamówienia (nakładu) minimum 30 sztuk, a więc minimalna ilość zamówienia to 30 sztuk zaproszeń lub zawiadomień jednego rodzaju.
5. Zamówienia złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
6. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest poprawne i dokładne wypełnienie formularza zamówienia. Kupujący zostanie poinformowany o jego przyjęciu drogą mailową.
7. Potwierdzenie zawarcia umowy zostanie przesłane Kupującemu drogą mailową.
8. Potwierdzonego, zaakceptowanego oraz opłaconego zamówienia nie można anulować.
9. Dla niezdecydowanych istnieje możliwość zamówienia “próbki” wybranego zaproszenia wysyłanej pocztą. Informacje na temat zamówienia “próbek” znajdują sie na stronie: https://kamiart.pl/probki/
10. W przypadku dodruku – minimalny nakład to 10 szt. zaproszeń lub zawiadomień jednego rodzaju (według jednego projektu).

§3a. Realizacja zamówienia na biżuterię

1. Zamówienie w KamiArt HANDMADE JEWELRY można złożyć:
a) kupując produkt w sklepie na stronie https://kamiart.pl
b) wysyłając e-mail na adres: pracownia@kamiart.pl
2. KamiArt HANDMADE JEWELRY realizuje zamówienia z wysyłką do Polski według warunków zawartych w Regulaminie
3. Klient może zamówić produkt oferowany przez KamiArt HANDMADE JEWELRY lub złożyć zamówienie indywidualne na produkt personalizowany (wg indywidualnych preferencji Klienta), o ile KamiArt HANDMADE JEWELRY podejmie się go wykonać.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do 14 dni roboczych.5. Celem złożenia zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a) imię i nazwisko,
b) adres e-mail,
c) nr telefonu,
d) nr paczkomatu InPost, do którego ma być wysłane zamówienie lub w przypadku wysyłki Pocztą Polską – adres odbioru.
6. Przed złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem i zaakceptować go w formie pisemnego oświadczenia. Uznaje się, że Regulamin został zaakceptowany przez Klienta, jeśli Klient dokona płatności za zamówienie – zgodnie z pkt. 7, §1 Regulaminu.
7. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu wpłynięcia płatności na konto, co powinno nastąpić w terminie 7 dni od złożenia Zamówienia. W przypadku braku płatności w powyższym terminie, zamówienie może zostać anulowane.
8. Biżuteria jest wykonywane ręcznie na indywidualne zamówienie po dokonaniu płatności.
Biżuteria wykonana na zamówienie indywidualne nie podlega zwrotowi.
9. Wysłanie Przedmiotu następuje w terminie określonym w Sklepie.
10. W trosce o zadowolenie Kupujących, Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferta Sklepu była aktualizowana na bieżąco, a większość Produktów znajdujących się w ofercie była dostępna we wskazanych terminach.
Sprzedający poinformuje Kupującego o ewentualnych zmianach dotyczących dostępności Produktów za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie przed potwierdzeniem przyjęcia złożonego Zamówienia.
W takim przypadku Kupujący może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia.
11. O etapie realizacji zamówienia możesz dowiedzieć się wysyłając do mnie wiadomość prywatną, a gdy zamówienie będzie gotowe i wysłane, niezwłocznie Cię poinformuję.
12. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą wysyłki i powierzenia przesyłki przewoźnikowi.
13. Nie ponoszę odpowiedzialności za niedochowanie terminu realizacji z przyczyn ode mnie niezależnych oraz za niedoręczenie przesyłki przez przewoźnika InPost lub Pocztę Polską.

§4. Zakupy i płatność

1. Na Twoje życzenie wystawię do zakupów fakturę bez VAT lub rachunek sprzedaży.
2. Chęć otrzymania faktury bez vat lub rachunku sprzedaży zgłoś w momencie składania zamówienia.
3. Płatności za zamówienie możesz dokonać:
– przelewem na numer konta:

65 1140 2004 0000 3302 3814 5686 (mBank)
Kamila Stachera
ul. Władysława Broniewskiego 3/64
95-200 Pabianice

4. Tytuł przelewu:
– w przypadku biżuterii nazwę zamawianego przedmiotu i datę złożenia zamówienia np. Julia – delikatny naszyjnik ślubny z kwiatami i listkami 01.04.2024.
– w przypadku papeterii ślubnej proszę użyć numeru zamówienia lub imion i nazwisk Pary Młodej jako tytułu płatności.
5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany cen produktów. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu, realizowane będą na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.

§5. Wysyłka i odbiór

1. Realizuję wysyłkę na terenie Polski za pośrednictwem InPost oraz Poczty Polskiej w ciągu 2 dni od momentu, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe i zaakceptowane przez Ciebie, dotyczy zamówień spersonalizowanych.
2. W przypadku zakupu gotowych produktów ich wysyłka następuje zazwyczaj nie później niż następnego dnia roboczego po dniu zaksięgowania (uznania) wpłaty na rachunku bankowym KamiArt HANDMADE JEWELRY.
3. Koszt wysyłki zamówionego produktu pokrywa Kupujący.
4. Rodzaje i koszty wysyłki zamówionej bezpośrednio u KamiArt HANDMADE JEWELRY:
-paczkomaty InPost – 19,00 zł
-paczka pocztowa priorytetowa -17,00 zł (wysyłka pod wskazany adres)
-list polecony priorytetowy (tylko “próbki”) – 10 zł
5. Koszty wysyłki zagranicznej naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami Poczty Polskiej i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki oraz Kraju dostarczenia.
6. Za podanie nieprawdziwych danych osobowych odpowiada Kupujący.

§6. Zwrot i odstąpienie od umowy

1. Zwrot biżuterii oraz papeterii ślubnej nie jest możliwy przy zakupie produktu na zamówienie oraz zamówienie indywidualne na produkt spersonalizowany (wg indywidualnych preferencji Klienta).
2. Kupując biżuterię/papeterię ślubną przez Internet masz prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość – w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
3. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do zamówień indywidualnych: Umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot wszystkich otrzymanych płatności za zakup biżuterii/papeterii ślubnej, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w niniejszym regulaminie), dokonam z wykorzystaniem tej samej metody, którą została dokonana płatność w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zastrzegam sobie wstrzymanie zwrotu płatności do momentu otrzymania towaru i sprawdzenia jego stanu.
5. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
6. Informację o chęci odstąpienia od umowy proszę wysłać elektronicznie na e-mail: pracownia@kamiart.pl Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
7 .Zwracany produkt, bez śladów użytkowania, wyślij paczkomatem InPost lub paczką pocztową w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy.

§7. Reklamacje

1. W przypadku ujawnienia wady lub uszkodzenia towaru Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedającym oraz złożyć pisemną reklamację, do której Sprzedający ustosunkuje się pisemnie w przeciągu 14 dni roboczych.
2. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego dotyczące koloru wstążeczek, koloru czy struktury papieru, a także koloru biżuterii nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

W przypadku Biżuterii:

Pamiętaj, że stal szlachetna, nici jedwabne i kamienie naturalne narażone na niekorzystne warunki środowiskowe oraz na niewłaściwą pielęgnację czy użytkowanie mogą zmienić kolor (w przypadku kamieni) lub ulec zniszczeniu, co nie może być podstawą do złożenia reklamacji.
Ponieważ każda sztuka biżuterii wykonana jest ręcznie, każdy kwiatuszek czy listek jest niepowtarzalny, unikatowy i nigdy nie będzie identyczny z drugim, to egzemplarze nawet tego samego modelu mogą się różnić od siebie, co nie jest ich wadą.
Przysługuje Ci prawo do reklamacji biżuterii w następujących przypadkach:

• uszkodzenia mechanicznego w wyniku nieprawidłowego transportu,
• niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem,
• wad powstałych przy nienależytym wykonaniu biżuterii.

W przypadku papeterii ślubnej:

Po akceptacji i zatwierdzeniu składu tekstu na zaproszeniach, wkładkach i winietkach nie uwzględniamy reklamacji związanych z błędami i wadami tekstu. KamiArt HANDMADE JEWELRY nie jest zobowiązana do oceny poprawności przekazanych do druku tekstów i korygowania w nich ewentualnych błędów.

3. Informację o reklamacji proszę wysłać w wiadomości elektronicznej na adres e-mail: pracownia@kamiart.pl wraz ze zdjęciami reklamowanego produktu. Możesz skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
4. Reklamowany produkt, odeślij paczkomatem InPost lub paczką pocztową w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
5. Reklamacje rozpatruje w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru. W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru będzie niemożliwa, zwrócę równowartość ceny produktu oraz kosztów ewentualnej wysyłki jeśli zostały poniesione przez kupującego.
6. Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pokrywam koszty wysłania zareklamowanej biżuterii, a w przypadku nie uznania reklamacji koszty dostaw reklamowanego przedmiotu pokrywa kupujący.

§8. Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż: Administratorem danych osobowych jest Kamila Stachera, ul. Broniewskiego 3/64, 95-200 Pabianice – jako osoba fizyczna prowadząca działalność nierejestrowaną.

W związku z przetwarzaniem przeze mnie Twoich danych osobowych, przysługują Ci następujące uprawnienia:

– prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
– prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
– prawo do przenoszenia danych,
– prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę,
– prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.

Powyższe uprawnienia możesz realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 15 – 21 RODO, kontaktując się ze mną pod adresem pracownia@kamiart.pl

Mogę odmówić Ci realizacji niektórych uprawnień spośród wskazanych powyżej w sytuacji, w której realizacja danego uprawnienia stałaby w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania przeze mnie danych. Przykładowo, mogę odmówić Ci usunięcia danych osobowych zawartych w złożonym przez Ciebie zamówieniu do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć zamówienie, odstąpić od umowy, złożyć reklamację czy po prostu skontaktować się ze mną. Gwarantuję Ci poufność wszelkich przekazanych mnie danych osobowych. Zapewniam podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.

Powierzam przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:

* KEI.PL Sp. z o.o., ul. Zakopiańska 9, 30-418 Kraków – w celu przechowywania danych na serwerze,

* Poczta Polska S.A., ul. Rodzin Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa – w celu dostawy zamówień do klientów,

* InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków – w celu dostawy zamówień do klientów,

* Serwis Apaczka.pl, którego właścicielem jest Alsendo sp. z o.o., ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa – w celu dostawy zamówień do klientów,

* Fakturownia Sp. z o.o., ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa – w celu przetwarzania danych osób, dla których wystawiana jest faktura lub rachunek.

Wszystkie podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

Składanie zamówienia

Składając zamówienie, musisz podać swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia, m.in. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres do dostawy zamówienia. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w zamówieniu jest wykonanie umowy, którą zawierasz na podstawie regulaminu. Dane podane w formularzu zamówienia zostaną zapisane w bazie i będą w niej przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Każde zamówienie odnotowywane jest jako odrębna pozycja w bazie. Oprócz danych osobowych odnotowywane są również szczegóły zamówienia takie jak data złożenia zamówienia, przedmiot i wartość zamówienia, wybrany sposób dostawy i płatności.

Faktury i rachunki

Jeżeli w związku ze złożonym zamówieniem wystawiam Ci fakturę lub rachunek, to w tym celu przetwarzam Twoje dane w zakresie niezbędnym do wystawienia faktury lub rachunku. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w tym przypadku jest wypełnienie prawnego obowiązku wystawienia faktury lub rachunku. Ponadto, wszystkie wystawione faktury i rachunki uwzględniane są w dokumentacji księgowej, w związku z czym Twoje dane w sposób naturalny będą przetwarzane w ramach tej dokumentacji przez okres czasu wymagany przez przepisy prawa.

Zwroty i reklamacje

Jeżeli odstępujesz od umowy lub składasz reklamację, to przekazujesz dane w niej zawarte, a ja te dane przetwarzam w celu realizacji procedury odstąpienia od umowy lub procedury reklamacyjnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych jest w tym przypadku wypełnienie przeze mnie prawnych obowiązków związanych z procedurą reklamacyjną.

Kontakt e-mailowy

Kontaktując się ze mną za pośrednictwem poczty elektronicznej, w sposób naturalny przekazujesz swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w treści wiadomości możesz zawrzeć również inne dane osobowe. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w takim przypadku jest Twoja zgoda wynikająca z zainicjowania ze mną kontaktu. Twoje dane osobowe przekazywane w ramach kontaktu e-mailowego przetwarzane są wyłącznie w celu obsługi Twojego zapytania. Treść korespondencji może podlegać archiwizacji.

Pliki cookies

1. Administrator wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka), czyli niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie). Cookies mogą być odczytywane przez system teleinformatyczny Administratora.
2. Administrator przechowuje pliki cookies na Twoim urządzeniu końcowym, a następnie uzyskuje dostęp do informacji w nich zawartych w celach statystycznych, w celach marketingowych (remarketing) oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania strony https://kamiart.pl
3. Administrator informuje, że istnieje możliwość takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która uniemożliwia przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu końcowym. W takiej sytuacji, korzystanie ze strony https://kamiart.pl może być utrudnione.
4. Administrator wskazuje, że pliki cookies możesz usunąć po ich zapisaniu przez Administratora, poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej, programy służące do tego celu lub skorzystać z odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach Twojego systemu operacyjnego.

Inne technologie

Administrator informuje, że stosuje następujące technologie śledzące Twoje działania podejmowane w ramach strony https://kamiart.pl:
kod śledzenia Google Analitycs – w celu analizy statystyk strony https://kamiart.pl

Logi serwera

1. Korzystanie ze strony https://kamiart.pl wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona https://kamiart.pl
2. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o Twojej przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym.
3. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.
4. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony https://kamiart.pl i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu Twojej identyfikacji.
5. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną https://kamiart.pl, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

§9. Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z 30 maja 2014 o prawach konsumenta oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.).
2 .Zastrzegam sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, głównie zmian przepisów prawa, zmian sposobów płatności oraz zmian kosztów dostawy.
O każdej zmianie poinformuję Cię z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

Dane Kontaktowe z właścicielem KamiArt HANDMADE JEWELRY

Imię i Nazwisko: Kamila Stachera
tel.: 664-980-792,
Adres poczty e-mail: pracownia@kamiart.pl Adres pocztowy: ul. Broniewskiego 3/64, 95-200 Pabianice Adresy do wysyłki zwracanego lub reklamowanego produktu: – Paczkomat PAB13M, ul. Południowa 7A, 95-200 Pabianice Dane do przelewu: Właściciel konta – Kamila Stachera
Numer konta 65 1140 2004 0000 3302 3814 5686 (mBank)

Załącznik nr 1)

Wzór formularza odstąpienia od umowy:

Adresat: KamiArt HANDMADE JEWELRY

Ja (Imię i nazwisko): …………………………………………………..niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: ……………………………………………………………………………….
Data zawarcia umowy to …………………………………………………..,
data odbioru …………………………………………………..

Imię i nazwisko …………………………………………………..
Adres e-mail …………………………………………………..
Adres …………………………………………………..

Data i Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Załącznik nr 2)

Wzór formularza reklamacyjnego:

Adresat: KamiArt HANDMADE JEWELRY

Dane kupującego (Imię i nazwisko): …………………………………………………..
Adres: …………………………………………………………………..
Adres e:mail: …………………………………………………………
Numer telefonu: …………………………………………………….
Data złożenia zamówienia: ……………………………………..
Nazwa reklamowanego produktu: ………………………………………………………………………………………..
Powód reklamacji: ……………………………………………………………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
Oczekiwania co do sposobu załatwienia reklamacji:
(naprawa produktu, wymiana produktu na nowy, odstąpienie od umowy i zwrot kosztów zakupu)
……………………………………………………………………………………………………………………………………………

Data i Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 

 

Data publikacji Regulaminu: 01.02.2024
Data ostatniej aktualizacji: 11.04.2024